Contact

Support

Blisterpartner

Dr. Lelykade 14-B
2583 CM Den Haag
Niederlande

T +31 (0)70 785 226 8
info@blisterpartner.nl

VAT: NL855780666B01
Chamber of Commerce: 64687880
IBAN: NL54 RABO 0307 7972 52
BIC: RABONL2U


Ob Sie anfangen möchten, technischen Support erhalten oder Feedback geben möchten, wir sind hier, um Ihnen zu helfen.

Steps for support

Check the FAQ

On our site you will find the most frequently asked questions. Go to: FAQ

Send an email

Describe the problem and send us an email. We will respond as soon as possible.

Send to: support@blisterpartner.nl

Call  Support

Contact our office in the Netherlands. We are available during weekdays and opening hours.

Monday till Friday 8.30 – 17.30 hour

Call: 0031 (0)70 217 097 0

Arbeiten bei Blisterpartner.

Blisterpartner, a young, fast-growing company located at a prime location in the port of Scheveningen.

We develop innovative machines and software for pharmacies and hospitals. We are specialized in innovative solutions to optimize the processing processes of packaged medicines, making them safer, faster and easier.

We develop and maintain the software for our products ourselves. The assembly of our machines is also done in our own workshop. After which, after extensive testing, they are installed at our clients.

We deliver our products worldwide and have clients in Belgium, Germany, Austria, Ireland, Scotland, United Kingdom, Spain, Australia, New Zealand and America.

More information

Would you like to work at Blisterpartner, but there is no suitable vacancy on the site, or do you have questions about a vacancy? Send an email sollicteren@blisterpartner.nl or contact our recruiter by phone, Monique Los, +31 (0)6 812 146 40.

Stellenangebote

Wat ga je doen?

Remote service verlenen aan onze klanten en distributeurs. Via onze service kanalen worden we geïnformeerd over een storing, een bug, een error. De machine doet iets wat hij niet hoort te doen.
Vervolgens loggen we remote in bij de klant en analyseren we de situatie. Is het een database error? Een verbinding die verbroken is? Ondervindt Windows problemen? Is er hardwarematig iets kapot?
Een simpele hardware storing zoals een foutief geprinte barcode kan een hele keten aan problemen veroorzaken. Er zijn verschillende manieren om tot een oplossing te komen en jij weet de juiste manier te vinden.

De klant kan foto’s en filmpjes van de storing aanleveren. Logs kunnen worden bekeken en settings kunnen worden aangepast. Het is de kunst om vooraf goed te analyseren waardoor het vraagstuk is ontstaan (hardware- of softwarematig), om vervolgens de juiste vervolgactie(s) te kunnen opstarten.

Oplossend vermogen in combinatie met de drive om de klant weer op weg te helpen zijn in deze functie uitermate belangrijk.

Je komt te werken in een klein team en hebt daarnaast nauwe contacten met de afdeling development. Als na analyse van het probleem blijkt dat er toch een hardware issue naar boven komt, dan sturen we een collega naar de klant om dit te verhelpen. Blijkt het een bug in de software, dan wordt de afdeling development ingeschakeld om dit probleem te verhelpen.

Je doet je werk dus samen met een aantal collega’s maar je bent in staat je werkzaamheden zelfstandig uit te voeren. Belangrijk is dat je, met gezond verstand, de balans weet te houden tussen zelf oplossen of hulp van collega’s te vragen.

Jij past bij ons als je:

  • Ervaring hebt in een helpdesk/supportfunctie en 2e en 3e lijns remote support hebt verleend;
  • Kennis hebt van netwerkbeheer: servers, routing en applicatiebeheer;
  • Ervaring hebt met database analyse (bij voorkeur PostgreSQL);
  • Over een uitstekend probleemoplossend vermogen bezit;
  • Kennis van mechanica (hardware) is een pré maar geen must. Onze machines zijn eenvoudig in ontwerp waardoor kennis snel kan worden vergaard.
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal is noodzakelijk, kennis van Duits e/o Frans is een pré;

Kom je bij ons werken dan bieden wij jou:

  • Een uitdagende fulltime baan op een prachtige werkplek in de haven van Scheveningen;
  • In eerst instantie een tijdelijke aanstelling maar bij goed functioneren wordt dit omgezet naar een vast dienstverband;
  • Een salaris, dat afhankelijk van leeftijd en ervaring, tussen € 2.500,- en € 3.500,- bruto per maand (ft) ligt;
  • De mogelijkheid tot het verdienen van een bonus;
  • Op jaarbasis 25 vakantiedagen;
  • Mogelijkheden tot het volgen van opleidingen en trainingen;
  • En niet onbelangrijk; een team met leuke, gedreven collega’s!

Heb je interesse in deze vacature, stuur dan een korte motivatie met CV naar: solliciteren@blisterpartner.nl

Onze recruiter, Monique Los, neemt dan contact met je op. Heb je nog vragen, dan kun je mailen naar solliciteren@blisterpartner.nl  of bellen naar 06 812 146 40.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie is niet gewenst.