Contact

Support

Blisterpartner

Dr. Lelykade 14-B
2583 CM Den Haag
The Netherlands

T +31 (0)70 785 226 8
info@blisterpartner.nl

VAT: NL855780666B01
Chamber of Commerce: 64687880
IBAN: NL54 RABO 0307 7972 52
BIC: RABONL2U

Of je nu hulp bij het opstarten wilt, technische ondersteuning nodig hebt of feedback wilt geven, we zijn er om je te helpen.

Stappen voor support

Check de FAQ

Op onze site staat een selectie van de meest gestelde vragen. Ga naar: FAQ

Stuur een email

Beschrijf het probleem en stuur ons een e-mail. We zullen zo snel mogelijk reageren.

Mail naar: support@blisterpartner.nl

Bel  Support

Neem contact op met ons kantoor in Nederland. Wij zijn beschikbaar tijdens weekdagen en openingstijden.

Maandag tot en met vrijdag 8.30 – 17.30 uur

Bel: 0031 (0)70 217 097 0

Werken bij Blisterpartner

Blisterpartner is een jong en snelgroeiend bedrijf gevestigd op een toplocatie in de haven van Scheveningen.

We zijn gespecialiseerd in het ontwikkelen van innovatieve oplossingen om de processen van het automatisch verpakken, controleren en distribueren van medicijnen te optimaliseren. Wij ontwikkelen en onderhouden onze eigen software en assembleren onze machines in eigen werkplaats, waarna deze, na een gedegen test, bij onze opdrachtgevers worden geïnstalleerd.

Onze opdrachtgevers zitten in Nederland maar ook in België, Duitsland, Oostenrijk, Ierland, Schotland, Verenigd Koninkrijk en Spanje. Ook wordt onze apparatuur verkocht in Australië, Nieuw-Zeeland en Amerika.

Vactures

Systeembeheerder / Support specialist

Wat ga je doen?

Vanuit deskundigheid, die je in eerdere functies hebt opgebouwd, ga je jouw kennis en kunde op het gebied van IT (in combinatie met kennis van elektrotechniek/mechanische techniek) inzetten om onze opdrachtgevers (remote) support te verlenen.

Het is de kunst om vooraf goed te analyseren waardoor het vraagstuk is ontstaan (hardware- of softwarematig), om vervolgens de juiste vervolgactie(s) te kunnen opstarten.  Je komt te werken in een klein team en hebt daarnaast nauwe contacten met de afdeling development. Als na analyse van het probleem blijkt dat er toch een hardware issue naar boven komt, dan sturen we een collega naar de klant om dit te verhelpen.

Je doet je werk dus samen met een aantal collega’s maar je bent in staat je werkzaamheden zelfstandig uit te voeren. Belangrijk is dat je, met gezond verstand, de balans weet te houden tussen zelf oplossen of hulp van collega’s te vragen.

Jij past bij ons als je:

  • op senior niveau ervaring hebt in een helpdesk/supportfunctie en 2e en 3e lijns remote support hebt verleend;
  • kennis hebt van netwerkbeheer: servers, routing en applicatiebeheer;
  • ervaring hebt met database analyse (bij voorkeur PostgreSQL);
  • over een uitstekend probleemoplossend vermogen bezit;
  • jouw IT kennis met kennis van elektrotechniek en mechanische techniek weet te combineren;
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal hebt, kennis van Duits e/o Frans is een pré;
  • in bezit bent van een rijbewijs;

Kom je bij ons werken dan bieden wij jou:

  • Een uitdagende fulltime baan op een prachtige werkplek in de haven van Scheveningen;
  • In eerst instantie een tijdelijke aanstelling maar bij goed functioneren wordt dit omgezet naar een vast dienstverband;
  • Een salaris, dat afhankelijk van leeftijd en ervaring, tussen € 3.000,- en € 4.000,-  bruto per maand (ft) ligt;
  • De mogelijkheid tot het verdienen van een bonus;
  • Op jaarbasis 25 vakantiedagen;
  • Mogelijkheden tot het volgen van opleidingen en trainingen;
  • En niet onbelangrijk; een team met leuke, gedreven collega’s!

Heb je interesse in deze vacature, stuur dan een korte motivatie met CV naar: solliciteren@blisterpartner.nl

Onze recruiter, Monique Los, neemt dan contact met je op. Heb je nog vragen, dan kun je mailen naar solliciteren@blisterpartner.nl  of bellen naar 06 812 146 40.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie is niet gewenst.

Support & Installatie engineer 2x

Vanwege groei en verdere uitbreiding zijn we op zoek naar niet één maar twee nieuwe collega’s!

We ontwikkelen, assembleren en installeren machines en software voor apotheken en ziekenhuizen. Onze specialisatie is het ontwikkelen van innovatieve oplossingen om zo de processen van het automatisch verpakken, controleren en distribueren van medicijnen te optimaliseren. Wij ontwikkelen en onderhouden onze eigen software en assembleren onze machines in eigen werkplaats, waarna deze, na een gedegen test, bij onze opdrachtgevers worden geïnstalleerd.

Wat ga je doen als support & installatie engineer?

De functie is tweeledig, enerzijds installeer je onze apparatuur bij klanten en verzorg je periodiek onderhoud en anderzijds verleen je service en support als er vragen of problemen zijn. Voordat de apparatuur naar de klant verstuurd wordt voer je een FAT (Factory Acceptance Test) uit.

Het zwaartepunt in deze functie ligt op het verlenen van support. Dit gebeurt grotendeels remote. Toch komt het ook voor dat je (ad-hoc) naar de klantlocatie gaat om daar ter plekke te ondersteunen of om een reparatie uit te voeren. Het is de kunst om vooraf goed te analyseren waardoor de problemen ontstaan (is het hardware- of softwarematig?),  om vervolgens de juiste vervolg actie te kunnen opstarten.

Je doet je werk samen met een aantal collega’s maar bent in staat je werkzaamheden zelfstandig uit te voeren. Belangrijk is dat je, met gezond verstand, de balans weet te houden tussen zelf oplossen of hulp van collega’s te vragen.

Jij past bij ons als je:

  • Affiniteit hebt met ICT;
  • Ook enige kennis van hardware (electronica) hebt;
  • Kennis hebt van database structuren, bij voorkeur PostgreSQL;
  • Enige ervaring hebt in een (IT) support functie;
  • Dienstverlenend en servicegericht bent;
  • Analytisch bent en oplossingsgericht;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal hebt;
  • In bezit bent van een rijbewijs;
  • Hard wilt werken maar ook in bent voor een grapje op zijn tijd;

Kom je bij ons werken dan bieden wij jou:

  • Een uitdagende fulltime baan op een prachtige werkplek in de haven van Scheveningen;
  • In eerst instantie een tijdelijke aanstelling maar bij goed functioneren wordt dit omgezet naar een vast dienstverband;
  • Een salaris, dat afhankelijk van leeftijd en ervaring, tussen € 2.500,- en € 3.500,-  bruto per maand (ft) ligt;
  • De mogelijkheid tot het verdienen van een bonus;
  • Op jaarbasis 25 vakantiedagen;
  • Mogelijkheden tot het volgen van opleidingen en trainingen;
  • En niet onbelangrijk; een team met leuke, gedreven collega’s!

Heb je interesse in deze vacature, stuur dan een korte motivatie met CV naar: solliciteren@blisterpartner.nl

Onze recruiter, Monique Los, neemt dan contact met je op. Heb je nog vragen, dan kun je mailen naar solliciteren@blisterpartner.nl  of bellen naar 06 812 146 40.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie is niet gewenst.