Contact

Support

Blisterpartner

Dr. Lelykade 14-B
2583 CM Den Haag
The Netherlands

T +31 (0)70 785 226 8
info@blisterpartner.nl

VAT: NL855780666B01
Chamber of Commerce: 64687880
IBAN: NL54 RABO 0307 7972 52
BIC: RABONL2U

Of je nu hulp bij het opstarten wilt, technische ondersteuning nodig hebt of feedback wilt geven, we zijn er om je te helpen.

Stappen voor support

Check de FAQ

Op onze site staat een selectie van de meest gestelde vragen. Ga naar: FAQ

Stuur een email

Beschrijf het probleem en stuur ons een e-mail. We zullen zo snel mogelijk reageren.

Mail naar: support@blisterpartner.nl

Bel  Support

Neem contact op met ons kantoor in Nederland. Wij zijn beschikbaar tijdens weekdagen en openingstijden.

Maandag tot en met vrijdag 8.30 – 17.30 uur

Bel: 0031 (0)70 217 097 0

Werken bij Blisterpartner

Blisterpartner is een jong en snelgroeiend bedrijf gevestigd op een toplocatie in de haven van Scheveningen.

We zijn gespecialiseerd in het ontwikkelen van innovatieve oplossingen om de processen van het automatisch verpakken, controleren en distribueren van medicijnen te optimaliseren. Wij ontwikkelen en onderhouden onze eigen software en assembleren onze machines in eigen werkplaats, waarna deze, na een gedegen test, bij onze opdrachtgevers worden geïnstalleerd.

Onze opdrachtgevers zitten in Nederland maar ook in België, Duitsland, Oostenrijk, Ierland, Schotland, Verenigd Koninkrijk en Spanje. Ook wordt onze apparatuur verkocht in Australië, Nieuw-Zeeland en Amerika.

Vactures

Systeembeheerder / Support specialist

Wat ga je doen?

Remote service verlenen aan onze klanten en distributeurs. Via onze service kanalen worden we geinformeerd over een storing, een bug, een error. De machine doet iets wat hij niet hoort te doen.
Vervolgens loggen we remote in bij de klant en analyseren we de situatie. Is het een database error? Een verbinding die verbroken is? Windows ondervindt problemen? Is er hardwarematig iets kapot?
Er is niet één weg waarin gedoken kan worden maar diverse wegen dienen onderzocht te worden.
Een simpele hardware storing zoals een foutief geprintte barcode kan een hele keten aan problemen veroorzaken.

Foto’s en filmpjes van de storing worden aangeboden door de klant. Logs kunnen worden bekeken. Settings worden aangepast. Het is de kunst om vooraf goed te analyseren waardoor het vraagstuk is ontstaan (hardware- of softwarematig), om vervolgens de juiste vervolgactie(s) te kunnen opstarten.

Oplossend vermogen in combinatie met de drive om de klant weer op weg te helpen zijn key.

Je komt te werken in een klein team en hebt daarnaast nauwe contacten met de afdeling development. Als na analyse van het probleem blijkt dat er toch een hardware issue naar boven komt, dan sturen we een collega naar de klant om dit te verhelpen. Blijkt het een bug in de software, dan wordt de afdeling development ingeschakeld om dit probleem te verhelpen.

Je doet je werk dus samen met een aantal collega’s maar je bent in staat je werkzaamheden zelfstandig uit te voeren. Belangrijk is dat je, met gezond verstand, de balans weet te houden tussen zelf oplossen of hulp van collega’s te vragen.

Jij past bij ons als je:

  • ervaring hebt in een helpdesk/supportfunctie en 2e en 3e lijns remote support hebt verleend;
  • kennis hebt van netwerkbeheer: servers, routing en applicatiebeheer;
  • ervaring hebt met database analyse (bij voorkeur PostgreSQL);
  • over een uitstekend probleemoplossend vermogen bezit;
  • kennis van mechanica (hardware) is een pre maar geen must. Onze machines zijn eenvoudig in ontwerp waardoor kennis snel kan worden vergaard.
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal hebt, kennis van Duits e/o Frans is een pré;

Kom je bij ons werken dan bieden wij jou:

  • Een uitdagende fulltime baan op een prachtige werkplek in de haven van Scheveningen;
  • In eerst instantie een tijdelijke aanstelling maar bij goed functioneren wordt dit omgezet naar een vast dienstverband;
  • Een salaris, dat afhankelijk van leeftijd en ervaring, tussen € 3.000,- en € 4.000,- bruto per maand (ft) ligt;
  • De mogelijkheid tot het verdienen van een bonus;
  • Op jaarbasis 25 vakantiedagen;
  • Mogelijkheden tot het volgen van opleidingen en trainingen;
  • En niet onbelangrijk; een team met leuke, gedreven collega’s!

Heb je interesse in deze vacature, stuur dan een korte motivatie met CV naar: solliciteren@blisterpartner.nl

Onze recruiter, Monique Los, neemt dan contact met je op. Heb je nog vragen, dan kun je mailen naar solliciteren@blisterpartner.nl  of bellen naar 06 812 146 40.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie is niet gewenst.