Blisterpartner, een jong snelgroeiend bedrijf en gevestigd op een toplocatie in de haven van Scheveningen.
We ontwikkelen innovatieve machines en software voor apotheken en ziekenhuizen. We zijn gespecialiseerd in vernieuwende oplossingen om verwerkingsprocessen van verpakte medicijnen te optimaliseren, en zo veiliger, sneller en makkelijker te maken.
De software voor onze producten ontwikkelen en onderhouden we zelf. Ook wordt de assemblage van onze machines in eigen werkplaats gedaan. Waarna ze, na uitvoerig testen, bij onze opdrachtgevers worden geïnstalleerd.
We leveren onze producten wereldwijd en hebben afnemers onder andere in België, Duitsland, Oostenrijk, Ierland, Schotland, Verenigd Koninkrijk, Spanje, Australië, Nieuw-Zeeland en Amerika.
Meer informatie
Zou je willen werken bij Blisterpartner, maar staat er geen passende vacature op de site, of heb je vragen over een vacature? Neem dan contact op met Monique Los-Labrie. Per mail bereikbaar via monique@blisterpartner.nl of telefonisch via 06 812 146 40.
Vacatures
Support Manager (fulltime)
Omdat we groeien is er behoefte aan een Support Manager voor ons support-team.
Wat ga je doen?
Je gaat leidinggeven aan het Blisterpartner Support-team. Het team bestaat uit 4 tot 6 mensen en breidt ieder jaar uit vanwege onze toenemende afzetmarkt. Een deel van het team levert remote support aan de gebruikers van onze machines en aan onze distributeurs. Het andere deel Support Engineers voert preventief onderhoud uit, verzorgt installaties en verhelpt hardware storingen op locatie. Om processen in- en extern soepel te laten verlopen werk je, vooral in het begin, nauw samen met de operationeel directeur. Ook zul je veel samenwerken met de afdelingen Hardware Development en Software Development zodat iedereen intern goed op de hoogte is van alle ontwikkelingen en jouw supportteam de beste prestaties kan leveren.
Wij verwachten van jou dat je:
- Toezicht houdt op alle aspecten van de supportafdeling en je verantwoordelijk voelt om processen en procedures te optimaliseren. Zodat de supportkwaliteit wordt bewaakt en continu wordt verbeterd.
- Jouw team voorziet van tools en kennis en daar beschikking over heeft en die anders krijgt.
- Actief kennis deelt met je team, kennis die je proactief vergaard bij de afdelingen Software Development en Hardware Development.
- Supportprocessen en -tickets analyseert en aan de hand daarvan verbeteringen aandraagt.
- Een opleidingsplan opstelt en uitrolt, voor nieuwe collega’s en distributeurs met onder andere:
- Opleidingsvideo’s en deze verzorgen
- Documentatie, dit opzetten en up-to-date houden
- Trainingen vormgeven en deze ook geven
- Protocollen opzet voor verschillende supportprocessen en zorgt dat deze worden opgevolgd.
- Toezicht houdt op de voorraad van reserveonderdelen van distributeurs en de externe Support Engineers.
- Planningen maakt en beheert betreft installaties en onderhoud.
- Supportcontracten beheert.
Jij past bij ons als je:
- Minimaal 5 jaar ervaring hebt als manager of teamleider van een supportafdeling.
- Beschikt over HBO werk- en denkniveau.
- Zeer goede leiderschapsvaardigheden hebt om een groeiende en veranderende supportafdeling te leiden en te motiveren.
- Goede IT-vaardigheden hebt en kennis van het Office 365 pakket.
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal hebt, kennis van Duits e/o Frans is een pré.
Kom je bij ons werken dan bieden wij jou:
- Een fulltime functie (40 uur) met ruimte voor ontwikkeling en eigen inbreng.
- Een team met gedreven professionele collega’s en een informele werksfeer.
- Een fijne werkplek (met tafeltennis, pooltafel en dartbord) in de haven van Scheveningen.
- Een salaris tussen € 4.000,- en € 6.000,- bruto per maand (op basis 40 uur), afhankelijk van je leeftijd en ervaring.
- Een tijdelijke aanstelling die bij goed functioneren zo snel mogelijk wordt omgezet naar een vast dienstverband.
- Een jaarlijkse bonus afhankelijk van prestaties.
- Op jaarbasis 25 vakantiedagen.
- Ruimte om je skills aan te scherpen en opleidingen en trainingen te volgen.
Kennismaken?
Heb je interesse, stuur dan een korte motivatie met CV naar:
solliciteren@blisterpartner.nl
Onze recruiter, Monique Los, neemt dan contact met je op. Heb je nog vragen, mail dan gerust naar solliciteren@blisterpartner.nl of bellen kan naar 06 812 146 40.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie is niet gewenst.
2 x Support Engineer (fulltime of parttime)
Omdat we nog steeds groeien is er op dit moment ruimte voor 2 extra Support Engineers in ons support-team.
Wat ga je doen?
Remote service verlenen aan de gebruikers van onze machines en aan distributeurs. Je komt te werken in een klein support-team met ervaren collega’s. Daarnaast werk je nauw samen met de afdelingen Hardware Development en Software Development!
Korte indruk van het werk
Via onze servicekanalen worden we geïnformeerd over een storing. Vervolgens log je remote in op de specifieke machine en analyseer je de situatie zowel hardware- en softwarematig; is het een database error, een verbinding die verbroken is, ondervindt Windows problemen, is er misschien hardware aan vervanging toe? Er is niet één weg, maar er zijn diverse wegen die onderzocht moeten worden. Een simpele hardware storing, zoals een foutief geprintte barcode, kan een hele keten aan problemen veroorzaken. Je gaat zorgvuldig te werk en analyseert goed om vervolgens de juiste vervolgactie op te starten. Kan je het zelfstandig oplossen? Dan doe je dat volgens de afgesproken werkwijze. Lukt dit niet? Dan overleg je met een teamlid. Als er een hardware issue naar bovenkomt, dan gaat er een collega naartoe om dit op locatie te verhelpen. Blijkt het een bug in de software, dan schakel je afdeling Software Development in. Het resultaat waar je naartoe werkt is altijd zo snel mogelijk het probleem verhelpen en een zo kort mogelijke onderbreking voor de gebruiker.
Jij past bij ons als je:
- Ervaring hebt in een supportfunctie en 2e en 3e lijns remote support hebt verleend
- Ervaring hebt met database analyse (bij voorkeur PostgreSQL)
- Kennis hebt van netwerkbeheer: servers, routing en applicatiebeheer
- Analytisch bent en houdt van problemen oplossen
- Balans weet te houden tussen zelfstandig werken en werken in een team
- Klantgericht bent en geduld hebt om op afstand mensen te begeleiden
- Een beetje technische aanleg hebt, maar is niet noodzakelijk
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal hebt, kennis van Duits e/o Frans is een pré
Kom je bij ons werken dan bieden wij jou:
- Een fulltime (40 uur) of parttime functie met ruimte voor ontwikkeling en eigen inbreng
- Een team met gedreven professionele collega’s en een informele werksfeer
- Een fijne werkplek (met tafeltennis, pooltafel en dartbord) in de haven van Scheveningen (lunchen op het strand).
- Een salaris tussen € 3.000, – en € 4.000,- bruto per maand (op basis 40 uur), afhankelijk van je leeftijd en ervaring
- Een tijdelijke aanstelling die bij goed functioneren zo snel mogelijk wordt omgezet naar een vast dienstverband
- Een jaarlijkse bonus afhankelijk van prestaties
- 25 vakantiedagen op jaarbasis
- Ruimte om je skills aan te scherpen en opleidingen en trainingen te volgen
Kennismaken?
Heb je interesse, stuur dan een korte motivatie met CV naar:
solliciteren@blisterpartner.nl
Onze recruiter, Monique Los, neemt dan contact met je op. Heb je nog vragen, mail dan gerust naar solliciteren@blisterpartner.nl of bellen kan naar 06 812 146 40.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie is niet gewenst.